SPECIALISTA PÉČE O ZÁKAZNÍKY S MAĎARŠTINOU - OPERÁTOR CALL CENTRA - HOME OFFICE
O2 Financial Services s.r.o. nabízí volné pracovní místo na pozici SPECIALISTA PÉČE O ZÁKAZNÍKY S MAĎARŠTINOU - OPERÁTOR CALL CENTRA - HOME OFFICE. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 24 000 do 30 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné (vyučen). Místem pracoviště je O2 Financial Services s.r.o. - ČB, okres České Budějovice. Pozice je vhodná i pro absolventy, osoby se zdravotním postižením. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Veronika Valešová, e-mail: veronika.valesova@o2.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy. Jedná se především o příchozí linku. Pracovní doba linky 9-17h, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře. Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský jazyk na komunikativní úrovni. Smlouva na 1 rok s možností prodloužení.
Zam. výhody: Home Office, 30% odměny, 5 týdnů dovolené, 3 Sick day, stravenkový paušál 110 Kč na den, příspěvek na mobilní telefon 18.000 Kč, služební SIM karta s voláním zdarma, zvýhodněné nabídky O2, řádné zaškolení aj.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
O2 Financial Services s.r.o.
Místo výkonu práce:
České Budějovice
Platové ohodnocení:
24 000 – 30 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Veronika Valešová
E-mail: veronika.valesova@o2.cz
Referenční číslo ÚP:
29828680782
Poslední aktualizace:
8. 8. 2024